Методична робота




Наказ №105 

"Про підсумки проведення Дня Гідності і Свободи" https://docs.google.com/document/d/1MG5B4z5h1YP83XgchZ-m_g49rJA7zJH1/edit?usp=sharing&ouid=103483542653696344095&rtpof=true&sd=true

Наказ №97 

ро  підсумки   проведення  І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2021-2022 навчальному році" https://docs.google.com/document/d/1q1I4yOGadexwOIbNg4NyqxGNvv63bEMA/edit?usp=sharing&ouid=103483542653696344095&rtpof=true&sd=true

Наказ №80  

"Про організацію методичної роботи з педагогічними  кадрами школи в 2021-2022 навчальному році"https://docs.google.com/document/d/1pWmnHyFTYcSpSzZnaGFiwtGXBOzr4I3d/edit?usp=sharing&ouid=103483542653696344095&rtpof=true&sd=true

Наказ №79 

"Про дотримання єдиного орфографічного режиму у  2021-2022 навчальному році" https://docs.google.com/document/d/1pWmnHyFTYcSpSzZnaGFiwtGXBOzr4I3d/edit?usp=sharing&ouid=103483542653696344095&rtpof=true&sd=true

 Герб України

Україна

Комунальний заклад «Новозлатопільська

загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів»

 Малинівської сільської  ради

Н А К А З

01.09.2021                                с. Новозлатопіль                                   № 77

 

Про організований початок

роботи закладу освіти

у 2021/2022 навчальному році

             Відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», наказу міністерства охорони здоров’я № 2205 від 25 вересня 2020 року «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», наказ МОН України від 13.07.2021р. № 813 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти", наказ МОН України від 14.05.2021р. № 528 "Деякі питання проведення у 2021/2022 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту"лист МОН від 16.07.2021 № 1/9-362 "Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок"лист МОН України від 26.07.2021р. № 4.5/2179-21 "Роз'яснення щодо ліцензійних умов провадження освітньої діяльності (вивчення окремих предметів)"

з метою створення належних і безпечних  умов для організованого початку 2021/2022 навчального року та забезпечення рівного доступу дітей, учнів і молоді до якісної освіти, дотримання правил навчання  під час адаптивного карантину

 НАКАЗУЮ:

 1.Затвердити  і  забезпечити  безумовне  виконання  Плану  заходів  з   підготовки закладу освіти  до  початку  2021/2022  навчального  року  (додаток 1) та Порядку роботи в умовах пандемії (COVID-19).

2. Заступнику  директора   з  навчально-виховної  роботи   Стецик В.П.:

1) Розробити розклад уроків   до 30.08.2021

2). Тримати на контролі створення безпечних умови  для організації навчання учнів 1-го класу.

                                                                 Упродовж 2021/2022 навчального року

3). Ознайомити педагогічних  працівників  зі структурою  2021/2022 навчального року відповідно до ст. 16 Закону України «Про загальну середню освіту».

                      До 01.09.2021

4). Забезпечити  організований  прийом   учнів  до першого  класу та  раціональне  комплектування    інших  класів   відповідно  до  діючих  нормативних  документів   Міністерства  освіти  і  науки   України.

                                                                                           До 01.09.2021                                                                                                                           

5)Забезпечити  поповнення  бази  даних  закладу освіти  в  "КУРС: Школа".

                                                                                                 До 05.09.2021

6). Вживати  відповідних  заходів  та  негайно  повідомляти керівництво школи  при  виявленні  фактів  порушення  режиму  роботи  закладу,   самовільного залишення    вихованцями закладу освіти,  безпеки  життєдіяльності    учасників освітнього  процесу, виникнення надзвичайної ситуації  в закладі освіти.

                                                            Упродовж 2020/2021  навчального  року

  7)Перевіряти  ведення класних журналів   та  іншої  шкільної документації    вчителями.

                                                                                                         Щомісяця

8) Підготувати матеріали і провести засідання серпневої педагогічної ради

         До 31.08.2021

3. Заступнику  директора   з  виховної  роботи  Жижиян Н.В.:

1). Провести роз’яснювальну роботу з батьками щодо навчального навантаження дитини, організації позашкільної діяльності, відпочинку учнів, дотримання протиепідемічних заходів у зв’язку з поширенням  коронавірусної інфекції (COVID-19).

                                                                                                       До 01.09.2021

2). Скласти і затвердити  розклад  роботи  гуртків.

                                                            До 31.08.2021

3) Забезпечити  урочисте  проведення   Дня  знань,  передбачити перебування  дітей у різних  локаціях, бажано на свіжому повітрі.

                                                                                             01.09.2021

 4) Скласти  графік  чергування   учнів по закладу освіти на І семестр 2021/2022 навчального року.

                                                                                             До  01.09.2021

5) Спланувати відзначення державних і міжнародних пам’ятних і ювілейних дат у плані роботи на 2021/2022 навчальний рік.

                                                                                                До 01.09.2021

6)Забезпечити  систематичний  контроль  за  відвідуванням  учнями  навчальних  занять.

                                                      Упродовж 2020/2021  навчального  року

7). Провести облік  малозабезпечених, неповних,  багатодітних  сімей,  дітей з інвалідністю,  дітей,  які  залишилися  без  батьківського  піклування,  дітей,  які  потерпіли  від  аварії 

                                                                                                   До 25.08.2021

4. Всім працівникам закладу освіти  дотримуватись виконання правил  внутрішнього розпорядку, правил встановлених Головним державним санітарним лікарем України  на період карантину.

                                                                                                                   Постійно

5. Педагогічним  працівникам готувати:

1). Навчальні кімнати, кабінети, майстерні перед початком кожного уроку.

2) Упродовж дня педагогічні працівники несуть повну відповідальність (в тому числі і матеріальну) за майно, яке знаходиться в класних кімнатах.

                                                               Упродовж 2021/2022 навчального  року

6. Класним керівникам:

 - перевіряти наявність учнів у  закладі освіти після першого уроку;

- відмічати прізвища відсутніх учнів в класних журналах;

- перевіряти наявність засобів  індивідуального захисту  у здобувачів освіти на час  адаптивного карантину.

                                                               Упродовж 2021/2022 навчального  року

7. Черговим педагогічним працівникам:

 - чітко дотримуватись графіка чергування;

 - забезпечувати безпечне перебування учнів у приміщеннях  закладу освіти та її території під час перерв.

                                                             Упродовж 2021/2022 навчального  року

8. Розпочинати роботу кожного педагога  за 15 хвилин до початку робочого дня.

                                                              Упродовж 2021/2022 навчального  року

9. Учителям-предметникам:

1).  Дотримуватися  виконання  навчальних   програм, враховуючи структуру, режим навчального року, план роботи закладу освіти.

                                                          Упродовж 2021/2022 навчального  року

2).  Календарно-тематичні  плани  на  І  семестр   подати на погодження заступнику директора з навчально-виховної роботи до 01  вересня  2021 року, на II семестр - до 08 січня  2022  року.

10. Проводити уроки, заняття гуртків, інші режимні моменти  згідно з розкладом, затвердженим директором з дотриманням  правил під час  карантину.

                                                               Упродовж 2021/2022 навчального  року

11. Не допускати до приміщень закладу освіти  сторонніх осіб,  батьків (осіб, які їх замінюють).

                                                   Упродовж впровадження карантинних заходів 

12. Покласти відповідальність за охорону життя, здоров’я учнів під час освітнього процесу на педагогічних працівників закладу освіти.

                                                    Упродовж 2021/2022  навчального  року

13.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 Директор:                                            Петро ПОЛЯКОВ

 

З наказом ознайомлені:

 

Заходи щодо організованого початку 2021/2022 навчального року

        Зміст      заходів

Відповідальний виконавець

Термін виконання

Відмітка про виконання

1.

Організувати роботу щодо підготовки проектів робочих навчальних планів ЗЗСО

ЗНВР

До 20.06.

 

2.

Провести роботу щодо складання тарифікації вчителів ЗЗСО на 2021/2022 навчальний рік

Керівник

До 20.06.

 

3.

Формування мережі ЗЗСО

Керівник

До 05.09.

 

4.

Підготувати наказ «Про організований початок роботи освітнього закладу на 2021-2022н.р.»

Керівник

До 30.08.

 

5.

Організувати роботу щодо складання державної статистичної звітності ЗЗСО на початок навчального року

Керівник

До 10.09.

 

6.

Забезпечити контроль за роботою закладу освіти щодо охоплення дітей шкільного віку обов’язковим навчанням, виконання ст. 35 Закону України «Про освіту» та ст. 6 Закону України «Про загальну середню освіту», неухильного виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 № 646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку» та відповідних наказів відділу освіти, дітей, молоді та спорту

Керівник

До 10.09

 

7.

Довести до відома педагогічних колективів ЗЗСО інструктивно-методичні листи Міністерства освіти і науки України про особливості викладання базових навчальних дисциплін у 2021/2022 навчальному році, іншу науково-методичну літературу щодо організації та методичного забезпечення освітнього процесу упродовж 2021/2022 навчального року

ЗДНВР

До 30.08.

 

8.

Організувати контроль за погодженням, затвердженням розкладів уроків, факультативів, індивідуальних занять, узгодженням розкладу уроків ЗЗСО з Держпродспоживсужбою

Керівник

До 01.09.

 

9.

Забезпечити проведення щорічного огляду готовності навчального закладу до початку навчал. року

Керівник

До 20.08

 

10.

Здійснити контроль за організацією навчання учнів за індивідуальною формою

Керівник

До 01.09.

 

11.

Вжити невідкладних заходів для оперативної доставки підручників, посібників та іншої навчальної літератури, передбаченої у переліку Міністерства освіти і науки України на 2021/2022 навчальний рік, до закладу загальної середньої освіти, організованого їх розподілу серед здобувачів освіти

бібліотекар

До 10.09

 

12.

Забезпечити урочисте проведення Дня знань

ЗВР

До 01.09.

 

13.

Проконтролювати  працевлаштування та подальшого навчання випускників 9-го та 11-го класів

Керівник

До 15.09.

 

14.

Вжити заходів щодо стовідсоткового залучення дітей п'ятирічного віку до різних форм дошкільної освіти.


Керівник

До 30.09.р.

 

15.

Провести облік малозабезпечених,  багатодітних сімей; дітей-сиріт,  дітей, що залишились без батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей учасників АТО, дітей із сімей переселенців.

ЗВР

До 20.09

 

16.

Забезпечити виконання заходів щодо підготовки матеріально - технічної бази навчальних закладів до нового навчального року та створення належних санітарно - гігієнічних умов.

Керівник

До 30.08.

 

17.

Забезпечити заповнення баз даних за державними статистичними формами № ЗНЗ-1

Керівник

До 10.09

 

18.

Формування банку даних «Обдарованість» за результатами участі учнів в інтелектуальних, творчих конкурсах, турнірах, олімпіадах, спортивних змаганнях

ЗВР

До 20.09.

 

19.

Контроль за формуванням варіативної складової робочих навчальних планів на 2021/2022 навчальний рік щодо наступності впровадження допрофільного та профільного навчання

ЗДНВР

До 20.08.

 

20.

Створення умов для безперервної педагогічної самоосвіти, підготовки вчителів до роботи в профільній школі

ЗДНВР

До 01.09.

 

 



  Герб України

Україна

Комунальний заклад «Новозлатопільська

загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів»

 Малинівської сільської  ради

Н А К А З

 

07.06.2021                              с. Новозлатопіль                                   № 67

 

Про підсумок виховної роботи

за 2020-2021 навчальний рік

 

    У 2020/2021 навчальному році виховна робота в школі  була спрямована на реалізацію загальношкільної виховної теми: « Діяльність класного керівника щодо створення умов для формування здоров’язберігаючої компетентності та самореалізації особистості , розвитку духовного, інтелектуального потенціалу учнів на основі ціннісного ставлення до сім’ї, родини, людей»» і проводилась на науково-методичній основі відповідно до реалізації Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 № 988, Статуту школи, річного плану роботи школи на 2020/2021 навчальний рік. Виховна робота  була спрямована на виконання Законів України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, «Про позашкільну освіту», Національної програми правової освіти та Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України,  Конвенції ООН про права дитини.

На основі нормативно-правових документів у школі функціонувала виховна система школи як цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання, відбувалося моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності. На сьогоднішній день в школі склалася система виховної роботи, яка на принципах гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи, спадкоємності поколінь забезпечує здійснення національного виховання, спонукає до утвердження педагогіки особистості, сприяє формуванню в учнів навичок самоосвіти, самоаналізу, допомагає учням розвивати індивідуальні здібності, творчі задатки, самовизначитись та самореалізуватись.

Основна увага приділяється формуванню громадянина-патріота України, створенню умов для самореалізації особистості учня, відповідно до його здібностей, виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, належних гігієнічних навичок і засад здорового способу життя.

Головне завдання школи – так побудувати виховну діяльність, щоб сама її організація, приклади авторитетних наставників-учителів, шкільне середовище виховували дітей у дусі патріотизму, глибокого розуміння історії свого народу, національної ідентичності, самобутності. Завдання педагогів полягало у тому, щоб слова «Україна», «патріотизм» набували для дитини особливого сенсу, тобто сприймалися «не лише розумом, а й серцем. Не менш важливим було повсякденне виховання поваги до Конституції держави, законодавства, державних символів – Герба, Прапора, Гімну. Важливим аспектом національно-патріотичного виховання є повага та любов до державної мови. Мовне середовище повинно впливати на формування учня- громадянина, патріота України.

Завдання виховної системи:

•      Виховувати дитину як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях.

•      Сприяти зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів.

•      Розвивати дитяче самоврядування як осередок самореалізації громадянського виховання.

•      Стимулювати саморозвиток, самовиховання, самоосвіту учнів та розвиток їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків.

•      Створювати умови для розвитку життєтворчої компетентності учнів.

•      Впроваджувати оптимальні методи, форми, засоби, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ життєтворчості; розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху

•      Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці

•      Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації.

Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу. Цей план охоплював всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, міські   заходи щодо втілення національної програми «Діти України», «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін.

Виховна система школи базується на принципах, що визначають основні вимоги до процесу виховання особистості учня, до його змісту, організацій, форм, методів та прийомів.

Принципи виховної системи школи:

•      принцип гуманізації і демократизації виховного процесу

•      принцип зв’язку виховання з реальним життям

•      виховання особистості в колективі в ході спільної діяльності

•      єдність вимог і поваги до особистості

•      послідовність, систематичність і єдність виховних впливів.

Виховна робота реалізується за такими напрямами:

•      Виховання громадянської свідомості через учнівське самоврядування, формування активної життєвої позиції.

•      Виховання правової культури та профілактика правопорушень.

•      Фізичне виховання та пропаганда здорового та безпечного способу життя.        

         Психологічна підтримка учнів та вихованців.

•      Національно-патріотичне виховання.

•      Екологічне виховання.

•      Моральне виховання.

•      Родинне виховання.

•      Художньо-естетичне виховання.

•      Розвиток творчих здібностей учнів.

        Виховна робота була спрямована на реалізацію календарних, традиційних  свят, конкурсів, заходів щодо втілення «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів» 

-         ціннісне ставлення до себе;

-         ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;

-         ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

-         ціннісне ставлення до праці;

-         ціннісне ставлення до природи;

-         ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Система виховної роботи школи забезпечує:

•      активне залучення до процесу виховання батьківської громадськості;

•      організацію методичної роботи з актуальних проблем виховання з педагогами, класними керівниками;

•      розвиток активності школярів у різних видах діяльності та творчий розвиток здібностей, інтересів особистості у позашкільній діяльності;

•      гуртування учнівських колективів навколо організації колективних творчих справ, участь у проектах;

•      соціальну захищеність і підтримку учнів;

•      співпрацю з дитячими молодіжними та громадськими організаціями, об’єднаннями, колективами;

•      співробітництво з правоохоронними органами, соціальними службами з питань організації правової освіти, профілактичної роботи серед школярів;

•      концентрацію сил педагогічного колективу за пріоритетними напрямками виховної роботи.

Результатом виховної діяльності закладу є створення сучасної моделі випускника – людини, готової до самоосвіти, самовизначення та самореалізації у дорослому житті.

Для керування виховним процесом в школі створено методичне об'єднання класних керівників (керівник – Жижиян Н.В.)

Методичне об'єднання класних керівників - структурний підрозділ внутрішньо -шкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.

Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:

•      підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;

•      забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;

•      озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;

•      вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;

•      координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;

•      сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:

•      організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;

•      координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;

•      планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;

•      організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;

•      обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;

•      оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед адміністрацією школи про заохочення класних керівників.

Упродовж року в школі видано ряд  розпорядчо-інструктивні накази з виховної роботи:  «Про запобігання дитячому травматизму серед учнів та вихованців під час проведення навчально-виховного процесу та в побуті у 2020/2021 навчальному році», «Про організацію чергування учнів та вчителів по школі у 2020/2021 н.р.», «Про розподіл гурткової роботи на 2020/2021 н.р.», «Про організацію роботи з профілактики злочинності та правопорушень серед учнів школи у 2020/2021 н.р.»,  «Про організацію виховної роботи в школі у  2020/2021 навчальному році»,  «Про збереження життя і здоров’я учнів, попередження дитячого травматизму під час літніх канікул 2020/2021 навчального року», «Про  безпеку життєдіяльності учасників освітнього процесу  під час зимових канікул 2020/2021 навчального року», «Про підсумки організації виховної роботи в школі за 2020/2021 навчального року»

   Виховна робота в школі носить плановий, цілеспрямований характер. Цьому свідчить комплекс  актуальних питань, які розглядались на нарадах при директорові, нарадах при заступникові з навчально-виховної роботи, малих педрадах, педрадах, серед яких:

- Про організацію чергування по школі учителів та учнів у 2020/2021 навчальному році

- Про закріплення класних кімнат, кабінетів за класами ;

- Про організацію профорієнтаційної роботи

- Про попередження дитячого травматизму під час організації навчально-виховного процесу

- Про стан відвідування учнями школи

- Про стан комплектування гуртків та спортсекцій

- Про роботу щодо попередження правопорушень та злочинності серед учнів

- Про організацію та проведення осінніх канікул 2020 року

- Про стан виховної роботи в школі за І семестр 2020/2021навчального року

- Про роботу школи по застереженню від дитячого травматизму в період зимових канікул 2020/2021 навчального року

-  Про стан  роботи з дітьми пільгового контингенту.

- Про організацію та проведення весняних канікул 2021 року

        - Про роботу з дітьми, схильними до правопорушень. Реалізація комплексної програми попередження злочинності (листопад)

         - Формування патріотичних та громадянських якостей, морально-етичних принципів особистості в умовах НУШ  (педрада - жовтень)
         У 2020/2021 навчальному році у школі було проведено щорічні виховні заходи: свято Першого дзвоника; День захисника України;  День пам’яті жертв голодоморів 1932-1933рр., акція «Запали свічку!»; День вчителя; День української писемності та мови; День інвалідів; Всесвітній День боротьби зі Снідом; «Козацькі розваги» до Дня збройних сил України; бібліотечні свята;  спортивне свято до Дня Українського козацтва;  тиждень правового виховання; заходи до Дня Святого Миколая; новорічні та різдвяні свята для учнів 2-9. 11 класів, заходи до дня Соборності України, «Пам’ятай за Крути», до Дня св.. Валентина, до Дня рідної мови, виховні години до Дня пам
яті Героїв Небесної Сотні, до 8 Березня «Всім жінкам присвячується», Шевченківський тиждень тощо;  місячник «Увага! Діти на дорозі!»; Олімпійський тиждень; спортивний турнір з волейболу (вересень), змагання з футболу (жовтень),  змагання з волейболу, військово-патріотична гра «Джура», спартакіада допризовної молоді, спортивні змагання «Веселі старти» тощо.

        На належному рівні проводилася  патріотична, правовиховна робота та робота з протидії усім видам насильства. У школі заплановано і проведено: уроки мужності; зустрічі з ветеранами війни,  благодійні акції «Допоможи воїнам АТО»,  Всеукраїнський тиждень права

         Була проведена батьківська конференція з порядком денним: «Про підсумки роботи школи у 2019/2020 навчальному році та пріоритетні задачі, що стоять перед школою та батьківською громадськістю на 2020/2021 навчальний рік»; «Профілактика булінгу у шкільному середовищі» (доповідач Жижиян Н.В.).

       З метою формування здорового способу життя, забезпечення повноцінного розвитку дітей  організована робота з попередження дитячого травматизму, створено комісію з розслідування нещасних випадків, ведеться «Журнал реєстрації нещасних випадків, що трапились з учнями школи».

     Аналіз роботи з попередження дитячого травматизму проводиться два рази на рік .  З метою збереження життя та здоров’я учнів учителями-предметниками проводяться інструктажі з техніки безпеки під час проведення лабораторних та практичних робіт, записи про які відмічаються у спеціальних та класних журналах. Особлива увага збереження життя та здоров’я дітей приділяється на уроках фізкультури.

     На сьогодні, в основі сучасної ідеології фізкультурно-оздоровчої та фізкультурно-спортивної діяльності є: здоровий спосіб життя; цілеспрямована рухова активність; формування моральної та матеріальної відповідальності кожної особистості за стан здоров’я і способу життя; спрямування системи фізичного виховання на конкретну дитину з урахуванням потреб, цінностей, природних здібностей та характеру діяльності.      

       На батьківських зборах  розглядаються питання про захист здоров’я та забезпечення права людей жити в середовищі, не забрудненому тютюновим димом,запобігання наркоманії та зміцнення здоров’я.

      Педагогічний колектив школи ознайомлений з результатами обстежень учнів, стан здоров’я кожної дитини враховується під час навантаження на уроках та в позаурочний час.

     Дирекцією школи здійснюється систематичний контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог навчально-виховного процесу.

Упродовж навчального року приділялась достатня увага роботі з профорієнтації учнів.

         Щоденно контролювався стан відвідування учнями занять.         Питання безпеки життєдіяльності, створення належних санітарно-гігієнічних умов та профілактика травматизму  є одним із найважливіших у роботі навчального закладу. У навчальному закладі  забезпечено безпечні та нешкідливі умови навчання, фізичного розвитку та зміцнення здоров’я, режиму роботи, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів і вихованців.

      Школа забезпечена інструкціями з техніки безпеки, охорони життя і здоров’я здобувачів освіти загального характеру у з предметів підвищеної небезпеки. Розроблені і затверджені в установленному порядку загальношкільні заходи і план роботи з профілактики дитячого травматизму. Кожним класним керівником  розроблено комплект бесід із безпеки життєдіяльності для свого класу.

      На відповідних сторінках  класного журналу, ведеться облік проведення бесід, інструктажів, заходів з безпеки життєдіяльності. Позапланові  бесіди проводиться класними керівниками тоді, коли видано наказ по школі, відповідно до якого й  необхідно провести дану бесіду. У школі проводиться системний і постійний  контроль за проведенням зазначених бесід та інструктажів. З метою попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму,узагальнення та розповсюдження кращих форм і методів профілактичної роботи серед дітей, прищеплення навичок безпечної поведінки на дорозі, запобігання випадків травмування дітей в автопригодах під час руху в школі був проведений Тиждень безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі».

      Значне місце у виховному процесі школи займає діяльність, спрямована на морально-правову освіту учнів. Робота щодо правового виховання учнів проводиться згідно з річним планом. З метою профілактики правопорушень серед учнівської молоді в школі працює рада профілактики правопорушень.

       Значна увага приділяється колективній творчій діяльності школярів, що сприяє зайнятості в позаурочний час, і має на меті виховання в них соціальної активності, допомагає їм реалізувати себе, самоствердитися, правильно й корисно для себе організувати свій вільний час.

     З метою задоволення потреб учнівської молоді щодо поліпшення здоров’я, фізичного та духовного розвитку в школі працюють гуртки та спортивні секції. 

      Велика увага в школі приділяється роботі з превентивного виховання:

- запобігання проявам екстремізму, расової та релігійної нетерпимості;

- проводився шкільний облік важковиховуваних підлітків та молодших школярів, які потребують допомоги, підтримки, організація відповідної психо-корекційної роботи з ними;

- проводилась робота з педагогічним колективом школи (ознайомлення з новинками психолого-педагогічної літератури, бесіди, консультації з питань профілактики правопорушень серед неповнолітніх).

  У стінах рідної школи діти не тільки здобувають знання. Щоб допомогти учням повною мірою розкрити свій інтелектуальний, соціальний, духовний, фізичний потенціал, виховати їх громадянами, які мають активну життєву позицію, прагнуть взяти на себе відповідальність за суспільство, в якому вони живуть, підготувати їх до дійової участі в демократизації суспільства, в навчально-виховний процес було впроваджено систему учнівського самоврядування, провідними ідеями якої стали: організація пізнавальної, практичної, розвиваючої, соціальногромадської діяльності дітей та молоді; участь учнівської молоді у процесі виховання здорової, всебічно розвиненої особистості; захист прав та інтересів членів учнівського самоврядування; пріоритетність ігрових форм роботи з дітьми.

Реалізацію творчих здібностей учнів забезпечує позашкільна освіта.  В школі працює 2 гуртки, якими охоплено 25 учнів, що становить 50% від загальної кількості учнів школи.

       Однією з ефективних форм розвитку соціальної активності учнів є їх залучення до участі у різноманітних міських та обласних конкурсах, які дозволяють розкривати творчі здібності за різними темами та напрямками. Результативність участі учнів школи у інтелектуальних іграх  наступна:

                       Список переможців олімпіад та конкурсів 2020-2021н.р.

№п/п

клас

ПІ учня

ПІП вчителя

місце

Назва конкурсу

1

11

Лапіна Аня

Шльомський Я.С.

І

Районний заочний етап обласного конкурсу-виставки «Світ оригамі»

Голощапов С.О.

Диплом ІІІ ст.

Світова література

 

 

 

 2

11

Яценко Оксана

Шльомський Я.С.

ІІІ

Районний етап обласного конкурсу-виставки декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва  «Квітуча Україна»

Дузян Н.Д.

Переможець І етапу конкурсу

Диплом І ступеня

Заговори щоб я тебе побачив

 

Голощапов С.О.

Диплом ІІІ ст.

Світова літературва

3

8

Плющій Вікторія

Жижиян Н.В.

добрий

«Бобер-2020»

Шльомський Я.С.

ІІ

Районний заочний етап обласного конкурсу-виставки «Світ оригамі»

Голощапов С.О.

Диплом ІІ ст

соняшник

Голощапов С.О.

Диплом І ст.

Світова література

Шльомський Я.С.

ІІ

Районний етап Всеукраїнської виставки-конкурсу дитячого малюнку « Я хочу жити в якісному світі»

4

8

Жилінська К.

Шльомський Я.С.

ІІІ

Обласний конкур  дитячого малюнка « Казкова феєрія»

 

Жижиян Н.В.

І

Всеукраїнський конкурс робіт юних фотоаматорів «Моя країна- Україна»

Номінація «Живий світ»

Шльомський Я.С.

І

Районний етап Всеукраїнської виставки-конкурсу дитячого малюнку « Я хочу жити в якісному світі»

Голощапов С.О.

ІІІ

Конкурс авторсьої дитячої і юнацької поезії та прози «Я- за єдину Україну» номінація поезія

Голощапов С.О.

Диплом ІІ ступеня

соняшник

Голощапов С.О.

Диплом І ст.

Світова література

Жижиян Н.В.

добрий

«Бобер-20»

 

Шльомський Я.С.

ІІ

Районний заочний етап обласного конкурсу-виставки «Світ оригамі»

 

Шльомський Я.С.

ІІІ

Районний етап обласного конкурсу-виставки декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва  «Квітуча Україна»

 

Голощапов С.О.

ІІІ

Районний етап дитячої творчості «Берегиня роду українського»

5

8

Андросова Оксана

 

 

 

Голощапов С.О.

сертифікат

соняшник

 

Жижиян Н.В.

добрий

« Бобер-20»!

Голощапов С.О.

сертифікат

Світова література

6

3

Павлов Єгор

Біжко Т.Ю.

 

 

Конкурс-виставка « Народна іграшка»

Біжко Т.Ю.

ІІ, ІІІ в обл.

Районний етап дитячої творчості «Берегиня роду українського»

Голощапов С.О.

Диплом переможця

Соняшник

 

 

Біжко Т.Ю.

ІІІ, ІІІ( дві роботи)

Районний заочний етап обласного конкурсу-виставки «Світ оригамі»

7

3

Задко Назар

 

 

 

БіжкоТ.Ю.

І

Конкурс авторсьої дитячої і юнацької поезії та прози «Я- за єдину Україну» номінація поезія

Жижиян Н.В.

добрий

«Бобер-2020»

Голощапов С.О.

Диплом переможця

Соняшник

8

3

Ільясова Яна

Біжко Т.Ю.

ІІІ

Районний заочний етап обласного конкурсу-виставки «Світ оригамі»

Голощапов С.О.

Диплом переможця

соняшник

9

4

Черевко Аврора

 

 

 

Жижиян Н.В.

добрий

«Бобер-2020»

 

Голощапов С.О.

Диплом переможця

соняшник

10

3

Минка Софія

Жижиян Н.В.

добрий

«Бобер-2020»

11

3

Полякова Даря

Жижиян Н.В.

добрий

«Бобер-2020»

Голощапов С.О.

Диплом переможця

соняшник

Біжко Т.Ю.

ІІІ

Районний заочний етап обласного конкурсу-виставки «Світ оригамі»

12

3

Херчевніков Богдан

Жижиян Н.В.

добрй

«Бобер-2020»

Голощапов С.О.

сертифікат

соняшник

Полякова Н.В.

 

Колосок

13

4

Ампілогов Максим

Жижиян Н.В.

Добрий

«Бобер-2020»

СивоненкоО.О.

ІІІ

Обласний конкур  дитячого малюнка « Казкова феєрія»

 

 

 

Голощапов С.О.

Диплом переможця

соняшник

14

4

Біжко Тімур

Жижиян Н.В.

добрий

«Бобер-2020»

Голощапов С.О.

Диплом переможця

соняшник

15

4

Рябцев Віталій

Жижиян Н.В.

добрий

«Бобер-2020»

 

 

 

Голощапов С.О.

Диплом переможця

соняшник

16

4

Сливка Кристина

Жижиян Н.В.

відмінний

«Бобер-2020»

Сивоненко О.О.

ІІІ,ІІІ обл.

Всеукраїнський конкурс «Новорічна композиція»

Голощапов С.О.

Диплом переможця

соняшник

17

5

Лапіна Олеся

Голощапов С.О.

сертифікат

соняшник

Полякова Н.В.

 

Колосок

Голощапов С.О.

Диплом ІІІ ст.

Світова література

18

6

Андросова Анастасія

Жижиян Н.В.

добрий

«Бобер-2020»

Полякова Н.В.

 

колосок

Голощапов С.О.

Диплом ІІ ст.

Світова література

Голощапов С.О.

сертифікат

соняшник

19

6

Гредунова Анастасія

Жижиян Н.В.

добрий

«Бобер-2020»

 

 

 

Савченко М.М.

ІІ

Районний етап дитячої творчості «Берегиня роду українського»

20

7

Ільясов Павло

Шльмський Я.С.

ІІ

Районний етап обласного конкурсу-виставки декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва  «Квітуча Україна»

21

7

Білий Денис

 

 

 

Шльомський Я.С.

 

Шляхами мужності славетних козаків

Дузян Н.Д.

І

Районний етап Всеукраїнської виставки-конкурсу дитячого малюнку « Я хочу жити в якісному світі»

22

7

Близнюк Анна

Шльмський Я.С.

ІІІ

Районний етап обласного конкурсу-виставки декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва  «Квітуча Україна»

23

7

Письменний Роман

Жижиян Н.В.

добрий

«Бобер-2020»

Голощапов С.О.

сертифікат

Соняшник

24

6

Перепадя Віолета

 

 

 

Шльомський Я.С.

ІІІ

Районний етап обласного конкурсу-виставки декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва  «Квітуча Україна»

25

8

Белюшко Данило

Голощапов С.О.

Диплом ІІІ ст.

Світова література

26

7

Волубуєва Олена

Жижиян Н.В.

Добрий1

Бобер-20

 

 

 

Шльомський Я.С.

ІІІ

Районний етап обласного конкурсу-виставки декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва  «Квітуча Україна»

Шльомський Я.С.

І

Районний етап Всеукраїнської виставки-конкурсу дитячого малюнку « Я хочу жити в якісному світі»

Голощапов С.О.

сертифікат

соняшник

27

3

Піддубна Вікторія

Голощапов С.О.

Диплом переможця

соняшник

Жижиян Н.В.

добрий

Бобер-20

28

2

Яценко Роман

Жижиян Н.В.

добрий

Бобер-20

 

 

 

Голощапов С.О.

Диплом переможця

соняшник

29

3

Рибальченко Альона

Голощапов С.О.

Диплом переможця

соняшник

30

8

Славний Данило

Голощапов С.О.

сертифікат

соняшник

Шльомський Я.С.

 

Писемковий рай

Жижиян Н.В.

добрий

Бобер-20

Голощапов С.О.

сертифікат

Світова література

31

8

Батрак Вячеслав

Жижиян Н.В.

добрий

Бобер

 

 

 

Голощапов С.О.

сертифікат

Світова література

32

8

Батіг Віталій

Поляков П.В.

ІІІ

Конкурс з предмета « Фізична культура»

 

8

Гредунова Тетяна

Поляков П.В.

ІІІ

Конкурс з предмета «Фізична культура»

 

Жижиян Н.В.

добрий

Бобер-20

Голощапов С.О.

сертифікат

Світова література

 

 

Вокальний колектв « Джерельце»

Полякова Н.В.

ІІІ

Підсумок обласного заочного фестивалю-конкурсу творчості міжнаціональних культур « Зоряниця»

 

 

Біжко Тімур, Лапіна Алеся, Павлов Єгор

Жижиян Н.В.

І. І обл

Всеукраїнський конкурс «Новорічна композиція»

 

 

Біжко Тімур Рябцев Віталій Сливка Крістіна

Сивоненко О.О.

ІІ, ІІ обл.

Всеукраїнський конкурс «Новорічна композиція»

 

 

Колектив « Веселі нотки»

Біжко Т.Ю.

ІІІ

Підсумок обласного заочного фестивалю-конкурсу національних фолькльорних колективів  « Запорізький Коловрат-2020»

 

 

Біжко Тімур Рябцев Віталій

Сивоненко О.О.

Іобл

Всеукраїнський конкурс «Новорічна композиція

 

 

Павлов Єгор Задко Назар

Біжко Т.Ю.

Ііобл

Всеукраїнський конкурс «Новорічна композиція

33

 

6 клас

Савченко М.М.

ІІІ обл.

Всеукраїнський конкурс «Новорічна композиція

34

2

Юрін Денис

Голощапов С.О.

Диплом переможця

соняшник

35

2

Павлов Богдан

Голощапов С.О.

Диплом переможця

соняшник

36

2

Березяк Даніл

Голощапов С.О.

Диплом переможця

соняшник

37

7

Родіков Ігор

Голощапов С.О.

сертифікат

соняшник

 

 

 

Голощапов С.О.

Диплом ІІ ст.

Світова література

38

8

Тилик Станіслав

Голощапов С.О.

Диплом Іст.

Світова література

39

8

Пронів Олександр

Голощапов С.О.

Диплом Іст.

Світова література

25 учаснків гри  « Соняшник»

14 учасників гри зі світової літератури

            Отже, слід зазначити, що проведена робота в школі  в 2020-2021 навчальному році сприяла вихованню якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, праці, природи, мистецтва, самого себе та знаходиться на належному рівні.

      Виходячи із загальношкільної виховної проблеми школи, головна увага приділялася формуванню громадянина – патріота України, створенню умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав і свобод людини, виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, формування належних гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, зміцненню фізичного здоров’я дітей, розвитку творчих здібностей для задоволення морально-духовних запитів через участь у різноманітних конкурсно-ігрових програмах, святах, фестивалях, створенню сприятливого психологічного мікроклімату,  створенню умов для задоволення соціальних проблем – залучення до активної творчої діяльності дітей всіх соціальних груп, їх оздоровлення та організація змістовного відпочинку під час канікул. У 2021-2022 н. р. слід продовжити працювати над вдосконаленням соціальної та  творчої активності учнів, самовихованням та самореалізацією учасників виховного процесу, здійсненням послідовності, наступності та єдності навчання й виховання.

 Виходячи з вищесказаного,

 

НАКАЗУЮ:

 

 1.Вважати виховну роботу за 2020-2021н.р.  такою, що знаходиться на належному рівні.

2. Заступнику директора з  виховної роботи Жижиян Н.В.:

1) Продовжити роботу по організації та участі як класних колективів, так і  учнів школи у позакласних та позашкільних виховних заходах.

2) Активізувати участь у роботі методичного об’єднання класних керівників  по впровадженню інтерактивних технологій у методику роботи з дитячими колективами.

3) Урізноманітнити способи впливу на учнів, які мають девіантну поведінку, залучити таких дітей до активного шкільного життя.

4) Продовжити  роботу з профілактики правопорушень серед учнівської молоді 

3. Класним керівникам 5-9 класів:

1) Продовжити роботу по організації виховного процесу на основі вивчення та розвитку здібностей учнів. 

2) Систематично підтримувати тісний зв’язок з родинами учнів, в яких виховуються учні, схильні до правопорушень, залучати батьків до участі в  роботі Ради профілактики правопорушень.

3)   Посилити профілактичну роботу по недопущенню жорстокості та насильства серед неповнолітніх.

4) Контролювати стан відвідування учнями школи навчальних занять. Вживати невідкладних заходів щодо попередження пропусків без поважних причин, тісно співпрацювати з  відповідними службами

5) Готуючись до проведення виховних годин, активно залучати до підготовки учнів, батьків, урізноманітнити форми проведення виховних годин, використовуючи інноваційні технології.

4. Керівникам гуртків  будувати свою роботу на основі результатів діагностики інтересів та запитів вихованців, залучати талановитих дітей до участі в різноманітних конкурсах, турнірах, змаганнях.   

5.Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи  Стецик В.П.

               Директор  школи :                                      Петро ПОЛЯКОВ

              З наказом ознайомлені:

 

Немає коментарів:

Дописати коментар